IKLAN

Jumaat, 12 Mac 2010

usahawan berjaya

Pernah ada kwn datg ceritakan tentang kehidupan dia. Saya bertanya padanya, kenapa saya lihat awak seperti dalam kesusahan sekarang??? Dia jawab perniagaannya sekarang lambat maju, lambat berkembang. Saya beritahu dia bahawa untuk dapat kejayaan dalam hidup tak semudah yang kita sangka. Kadang-kadang Allah S.W.T menguji hambanya dahulu sebelum Allah memberi sesuatu yang baik untuk kita. Pada masa itu, bari kita sedar akan kewujudan-Nya. Yakinlah pada Allah S.W.T. Allah boleh memberi pada siapa yang dia kehendaki.
Ingat saya pada satu masa dahulu, Ya Allah berikankan aku rezeki dalam lapangan biz produk kecantikan, dapat pulangan modal pun tidak mengapa. Bila masa itu berlaku, betul terjadi saya doa saya telah dimakbulkan oleh Allah. Saya mendapat kembali modal saya dan akhirnya saya terpaksa lupakan biz itu. Disini saya ingin nyatakan mengenai kuasa doa itu sendiri mengambarkan segala-galanya. Jadi, buatlah sesuatu kemudian bertawakkal pada Allah S.W.T. Insyaallah kita pasti akan sentiasa dibawah perlindungan ALlah S.W.T.

1 ulasan:

  1. kalau uingin penjelasan lanjut ym saya di Ct_usm85@yahoo.com

    BalasPadam